Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Hoshi Sushi Lennik. Meer weten? Ontdek meer
Margriet Lindemans
16 nov 2024 om 20:40
Op tijd en super lekker en vers!
Melissa Antoons
16 nov 2024 om 18:52
de kwaliteit is goed maar spijtig genoeg al koud. Het zou volgens de online bestelling om 17u15 bezorgd worden, maar het werd pas geleverd om 18u45 dus 1u30 te laat. Dit is spijtig genoeg niet de eerste keer dat dit gebeurd is.
Anna Gosciniak
8 nov 2024 om 19:08
Lekker en vers
Dimitri
27 okt 2024 om 18:56
Lekker eten ...levering was voorzien om 17u15 en om 17u10 waren ze er al.Super!!!
Lieven Vandervennet
26 okt 2024 om 21:17
Good and friendly service
Lynn Heymans
5 okt 2024 om 0:05
Het eten zou na een halfuur geleverd worden. 1u20 na de bestelling toch eens gebeld en toen zou het nog 2 minuten duren. 20 minuten later kregen we ons eten. Dat al serieus afgekoeld was. Het was wel lekker een geluk.
Béatrice Sonnaert
27 sep 2024 om 10:01
Comme a chaque livreur sympa et souriant et la qualité de la nourriture extra comme toujours
Robin Hemerijckx
2 sep 2024 om 12:44
Ik kreeg op het tijdstip dat mijn eten geleverd zou worden, telefoon om te zeggen dat ik het beter zelf zou komen ophalen. Als er gevraagd werd om een compensatie, kreeg ik enkel de 3€ bezorgkost terug betaald. Ook veel te duur voor de gerechten.
Anissa Hannaoui
17 aug 2024 om 19:37
Riz immangeable, boisson aucun rapport. Avec celles demandées, plus jamais !!!!!!!!!!
Aurélie Devogeleer
13 aug 2024 om 19:55
Meerdere problemen met bestelling en betaling. Als er problemen zijn laat dit dat weten aan de klanten !!!
Aletheia De Guzman
1 aug 2024 om 10:55
Bezorgtijd ging 1u duren, na 1u30 min gebeld. Kreeg te horen dat ze sukkelden met hun koerier en dat ik het beter zelf zou komen halen. Als compensatie kreeg ik een briefje van €10 in mijn handen toegestopt (leveringskost is €3). Eten was ok.
rudi priem
31 jul 2024 om 21:36
Veel te lang moeten wachten